Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Grått, men inte trist...

Av Bettan - 13 september 2011 15:36


Idag är det inte så mysigt ute, men inne, ska väl inte säga att jag är den typen som gillar trist väder, men ibland är det mysigt, lättare att komma igång med saker inne, inte för jag kommit igång med ngt särskilt just idag, men ändå......


Någon som har det jobbigt såna här dagar det är min lilla Boris, för dels blir han blöt, ingen höjdare tycker han, sen regnar alla lukter bort = svårt att få till "nr 2" nääe så han ser mest bara ynklig & olycklig ut när vi blir tvungen att gå ut, lill stackarn...


Sen har jag skapat "krig" med dessa jäkla "frukt flugor" eller vad fasen dom nu heter, har varit så duktig att haft frukt mm i kylen, meen glömt bort påsen med tomburkarna ute i garaget/förrådet, nu är den ute, men flugorna är kvar, så nu återstår bara utrotningen  


Vill bara berätta att Linas hemsida är nu igång, där hon kommer blogga om sitt år som utbytesstudent i USA, man får ansöka om inloggning, där hon godkänner dom som ska få "komma in" www.linanilsson.net


Bettan



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 12 september 2011 01:30

  Måste inleda detta inlägg med att när jag typ skrivit klart nästan allt, så hängde sej dator he..etet…. allt försvann, så nu typ när kl. är 01.37 ska jag försökaåterberätta/komma ihåg allt……jag gör ett försök, dock denna gång...

Av Bettan - 9 september 2011 12:05

    Här har det varit höst känns det som, maken jagar älg samt kommer hem med massa gula kantareller, vilket jag blir så här glad över,  och imorgon kommer det en massa kött. 5 l lingon har jag köpt färdigrensat & till veckan kommer det lika mycket...

Av Bettan - 7 september 2011 14:39

  Jamen då kör jag väl igång igen, dock på en annan bloggsida, tanken med denna nya blogg är att jag tänkte liksom börja om.....ville starta om på nytt. Min gamla blogg finns kvar du hittar den under "Länkar".   Eftersom mitt stora intresse ...

Presentation


Mamma till 2 Tonåringar & Lilla Boris

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards